Analýza klíčových slov (KW), které se také někdy slangově říká klíčovka, je sofistikovaná metoda, která slouží k zjištění aktuálního stavu viditelnosti ve vyhledávačích na různá klíčová slova a jejich skupiny. Následně také slouží k nasměrování businessu a online marketingu správným směrem s ohledem na hodně hledaná slova.
K čemu je analýza klíčových slov dobrá?
Výsledný dokument je tabulka, která však zdaleka není jen skrumáží čísel. Pokud tvoříme analýzu klíčových slov, která je podkladem pro vytvoření nového webu, tvoříme ji tak, aby zahrnovala návrhy na použití slov na jednotlivých stránkách. Analýzu můžete použít také při optimalizaci obsahu již existujícího webu, tedy k vyladění cílových stránek. Pokud se chystáte spouštět PPC kampaně, budete potřebovat klíčovku také. Rozhodně se tedy investice do analýzy vyplatí.
Kolik stojí analýza klíčových slov
Cena za vytvoření analýzy není vždy stejná. Odvíjí se od náročnosti tématu, šíře služeb či sortimentu a také od toho, pro jaké činnosti bude analýza sloužit jako podklad. Více informací o cenách analýz klíčových slov najdete na našem hlavním webu.